torsdag 26 augusti 2010

Höst

Nu känns det som om hösten är här på riktigt, häromdagen måste jag leta fram galonisar åt sonen till dagis och höstjackan åt mig själv ur garderoben.

Men med hösten kommer nytt träningsschema på gymmet och det är kul! Så nu finns det massor med rolig träning att välja mellan. Fast känner jag mig själv rätt så blir det mest spinning och body combat! Vill träna varannan dag helst, men familjen tycker att jag är lite trist med mitt eviga tjat om träning...

Har just börjat jobba efter nästan 4 års vårdledighet med minstingen och det ska bli intressant hur man får ihop det med nytt jobb, familjens behov och sin egen träning. Har kört några pass hemma i garaget efter kl. 22 men då blir jag uppe halva natten flygandes på mina endorfiner...

Många pass börjar kl. 17 eller kl. 18 och då blir middagen lidande. Nåja, små bekymmer som nog ska gå att lösa för det är så himla kul att träna!

"En dag utan träning är som en dag utan mening..." citatet kommer från MarathonMias ultrablogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar