måndag 12 september 2011

Målbild

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag sökte på gåsfot på nätet och hittade ditt inlägg från förra året (på min födelsedag!).

    Hur är det med den nu? Har du blivit bra och kan springa?

    Jag fick det i somras när jag skulle haka på maken ut o springa på semestern. Klev ouppvärmd ur sängen och på med skorna... Vanligt att få ouppvärmd tydligen.
    Blev ordinerad vila i 4-6 v (utan diagnos). Efter 4 v var jag med på en heldag crossfit och fick naturligtvis ont igen...
    Vilade igen och försökte sedan hinna träna upp mig på 3 v inför Lidingöloppet. Gick inget vidare, ont i knät och för dålig kondis efter all vila. Måste vila igen - men det går ju inget vidare!

    Förra veckan fick jag diagnos, "ankfot" som jag trodde först. Ska få kortison om det inte blir bättre. Läser nu på nätet om lång vila, kalla omslag m.m. Sjukgymnasten jag skulle ringa har bara telefontid tidiga måndagmorgnar och jag glömde imorse!

    Alltså, har du några råd och hur gick det för dig...!??

    SvaraRadera